Menu główne
Świadczymy kompleksową obsługę w zakresie zadań służby bhp i ochrony przeciwpożarowej. Podstawę prawną działalności służb bhp stanowi Kodeks Pracy Art. 237 oraz przepis wykonawczy -
Zlecenie wykonywania zadań służby bhp specjalistom spoza zakłady pracy jest bardzo komfortowym i kompleksowym rozwiązaniem. Korzystanie z naszych usług należy do najefektywniejszej i najtańszej strategii zarządzania przedsiębiorstwem.
W ramach świadczenia kompleksowych stałych usług bhp proponujemy:
Doradztwo w sprawach stosowania przepisów, zasad bhp i technicznego bezpieczeństwa pracy.
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych brakach i zagrożeniach, wraz z przedstawieniem wniosków profilaktycznych w celu ich likwidacji.
Współudział w reprezentowaniu Zleceniodawcy przed Państwową Inspekcją Pracy, Państwową Inspekcją Sanitarną oraz Państwową Strażą Pożarną.
Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych dla wszystkich pracowników firmy.
Sporządzanie okresowych ocen i analiz stanu bhp, przedstawianie wniosków oraz propozycji poprawy warunków pracy.
Prowadzenie kart i rejestrów wymaganych przez Państwową Inspekcję Pracy.
Kompletowanie i prowadzenie dokumentacji wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych.
Koordynowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia.
Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, opracowywanie wyników i poziomu ryzyka, określanie działań korygująco -
Współpraca z lekarzem medycyny pracy.
Udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, m.in.:
pomoc w opracowaniu przepisów wewnętrznych regulujących zagadnienia bhp,
sporządzenie zakładowych wykazów prac wzbronionym kobietom i młodocianym,
opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy oraz opiniowanie instrukcji stanowiskowych obsługi maszyn i urządzeń w zakresie bhp,
doradztwo w zakresie zapewnienia pracownikom właściwej odzieży roboczej, środków ochrony indywidualnej oraz środków higieny osobistej.
Koordynowanie przeprowadzania postępowania powypadkowego ustalającego okoliczności i przyczyny zaistniałych wypadków przy pracy, m.in.:
• ustalanie okoliczności i przyczyn, które doprowadziły do powstania wypadku przy pracy,
• przesłuchanie poszkodowanego, świadków wypadku i zbieranie innych dowodów,
• sporządzanie obowiązującej dokumentacji powypadkowej i statystycznej.
Od momentu zawarcia umowy INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ naszej firmy przejmuje obowiązki z zakresu prowadzenia dokumentacji ppoż. firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2009 r. Nr 178, poz. 1380 z późn. zm.) oraz szkoli pracownika firmy odpowiedzialnego za ewakuację budynku.
W ramach świadczenia kompleksowych stałych usług ochrony przeciwpożarowej proponujemy:
Do zadań inspektora ochrony przeciwpożarowej należą m.in.:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
A także:
-
-
Wszystkim zainteresowanym proponujemy bezpośrednie spotkanie z przedstawicielem naszej firmy w celu zapoznania się z Państwa oczekiwaniami, ustaleniem sposobu organizacji służby oraz wynagrodzeniem za realizację umowy.